Добро пожаловать
Вход

Unpacking hair advert saga | Part two

Спасибо! Поделитесь с друзьями!

URL

Вам не понравилось видео. Спасибо за то что поделились своим мнением!

К сожалению, только зарегистрированные пользователи могут создавать списки воспроизведения.
URL


Добавлено от Admin В Мистика
1 Просмотры

Описание

We're discussing the approval process of adverts especially those with racial undertones and how the message is relayed without being offensive.
This follows the controversial hair advert from health and beauty retailer Clicks. Clicks and Tressemme hair products are under fire for the advert that labelled black hair as dry and damaged CEO of Ditshego Media Public Relations Agency Tebogo Ditshego ,Brand and advertising commentator Andy Rice, Advertising Regulatory Board CEO Gail Schimmel and Independent Marketing and Advertising consultant Tumi Rabanye joins us now to delve into racist stereotypes in ad campaigns. Courtesy #DStv403

Написать комментарий

Комментарии

Комментариев нет.
RSS
Яндекс.Метрика